Ebrulavinya Başına gelen oldu mu acaba yürürken sağ ayak çok içe doğru yan basıyor nasil geçer özellikle ayakkabi giyince belli oluyor. Asla yürüteç kullanmadim
Esralparslan1 Ebrulavinya merhaba 14 aylık oğlum yürümüyor ama görümcemin 2 kızıda bu şekildeymiş zamanla düzelmiş ortapediye de götürmüşler ama zamanla düzelmiş
Esralparslan1 Ebrulavinya Nedemek canım benim benim oğlumda parmak ucu yapıyor ayaklarını içe kıvırıyor parmaklarını doktora götürdüm çok normal dedi zamanla yürüdükçe düzelir dedi bence bir umut bekliyorum yürüse diye 🥲