Zamansizportakal Çocuklarınızın yatağını paylaşır mısınız acaba ? Sizce montesidir tarzı geniş yataklar mı yoksa ikea uzayabilen karyola mı kararsız kaldım düşer mi düşmez mi rahat eder mi kaygım da var fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim🙏🏻
tubasd Zamansizportakal başlıklı baza yaninada portatif kormalik aldim zaten aytagin boyu 2 m civari enide şuan hatırlamıyorum ama geniş 4 kapaklı dolap duvarada sticker birde figürlü avize Montessori kitaplık ve oyuncak dolabiyla bol geniş alanlı bütün eşyalarını toparlayan bir oda oldu bazasinin altına onun eski yada sonra kullanacağı eşyalarını koydum bitti gitti liseye kadar kullansın yatagini dolabını inşaallah 😍🤣
livanurvealpinannesi61 Zamansizportakal çilek mobilyadan normal yatak aldım 120×200 cm 2 yıldır kullanıyorum memnunum çizilme VS olmuyor asla . En kullanışlı karyola. İlerde de kullanır.
Zamansizportakal Eyllebr yatağın kenarları için ne yaptınız acaba? Baktım çok hoş model güle güle kullansın inşallah 🥰
Zamansizportakal Ayse-Nur işte bunları çok beğeniyorum ama düşme gibi bi durum oluyor mu veya korumalık falan koydunuz mu acaba
Ayse-Nur Zamansizportakal hayır hiç gerek yok resimdeki acılmıs hali 0-5 yaş arası küçültuyorsun kademe olarak yanlarındaki korumalık gibi oluyo yaklaşıyor
Kurabiyecanavari Ben 1.5 kişilik montessori yaptırdım korumalıklı. Uyuturken yanına yatıyoruz vs çok rahat oluyor büyük olması.