aytugpasa 2 ay 20 gümlük bebem emiyo gazını çılarırken kusuyo tekrar emmek istiyo anlamadım ben kusmuğu da kokmuyo alttan gazını da çıkarıyo niye böyle sizce başına gelen var mı
Happilyu Gazını çikarırken kusması normaldir fazlasını çikarıyor bide bebeği süt verdikten sonra çok hareket ettirmeyin karnını sıkmayın yoksa kusar ☺️
aytugpasa Happilyu Asil_momm Aslında herzamn ki gbi bekleyip gazını çıkarıyorum ama bugün öğlede snra başladı kusması yine var ya bide ağzından burnundan gelince kendi de korkuyo ay bnde korkuyorum tek başına olmak çok zor
Asil_momm Fazla emmiş olabilir yada Emzirdikten sonra hemen yatırıyorsan o yüzdende olabilir biraz dik tutmayı deneyebilirsin
Happilyu aytugpasa normaldır canm korkmana gerek yok yine dikkat edersin sen Allah yardımcın olsun bende bilmiyordum sonradan öğrendim 💐