Maryyy 7 aylik olduk, hic niyeti yok. Destekli oturtunca 3 dk oturuyo 4.dakka kendini geri atip yatmak istiyo, zaten iki kat duruyo one dogru egliyo ayaklarina dokunmak icin. Takmaya basladim artik cok isteksiz gorunuyo. ☹️ Gecmi kaliyoruz? 7 ay?
Deletedmom115 Maryyy 8. Ayında desteksiz oturdu 6. Ayda destekli koydum başta sizin gibi oldu zamanla dik durdu.
Tugbaomerr3452 Maryyy benim oğlum 5 aylık oturmak istiyo oturtuyorum kucağımda o da yatmak istemiyor 😂
Hazine_aykut Maryyy Bnde bugün aynı post açtım biZde 7 ay 21 günlüğüz bizimki de pek istemiyor gbi herkes de aaa bunun artk oturması gerek diyor bnm moral iyice gidiyor
Deletedmom0340 Maryyy canım geç değil diye biliyorum ama söyle bişi var. Eğer bebeğin daha öncesinde oturmaya meyilli ise destekli oturtmak gerekiyor. Doktorların çoğu 6. Ayda destekli oturtmaya başlayın falan diyormuş ama oğlum istekli diye ben erken oturttum. 5.5 aylıkken bir anda kendi desteksiz oturmaya başladı. O zamanlar 20-30 dakıka falan oturuyordu şimdi 7 aylık bildiğin uzun süre oturuyor. Sizinkide geç değil aslında sadece bebeği desteklemek gerekiyor
Maryyy Deletedmom115 uyusuk kiz ya yativeriyo arkaya ohh kim ugrascak der gibi, bi otursada oyunlar oynasa cok zorluyo anneyi cok. Kucak istiyo sıkıliyo
Sevilay61 Deletedmom115 o zamana kadar sureklı oturttunuz mu acaba? Oglum da 7 bucuk aylık desteksız oturmuyor da
Deletedmom115 Sevilay61 Her gün denedim tabii yere koyup çevresini yastıkla destekliyordum başlarda düşüyordu ama zamanla zamanla dik durdu sonra yine destekli şekilde oturtmaya devam ettim bir süre sonra kaldırdım kendi oturdu.
Egesem Maryyy takmayın.. 4 gibi kendi doğrul maya çalışıyordu ama hiç oturtamadım 6da başladım destekli oturtmaya 7 gibi ara ara desteği çektim ikiye katlanıyordu😂 7 buçukta desteksiz oturabildi. Zamanı gelince her şey oluyor çok ani gelişti bizimki oturdu haftasına süründü ertesi haftasına emekledi ertesi haftasına da koltuğa kalkmaya başladı sıraladı şimdi 9 aylığız Bi yürüme kaldı
Aesma Maryyy 9 ayın sonunda oturdu tamamen desteksiz merak etmeyin hatta 10 aylıkken diyebiliriz tam oturması
Kbra89 Aesma merhaba eski postları okurken gördüm bu yazınızı benim oğlum şuan gün sonra 9.ayına giriyor hala desteksiz oturamıyor ayağının üstüne tam basmıyor hemen bükmek istiyor dizini internette kötü bazı hastalıkların belirtisi olabileceği yazıyor tüm gece uyumadım bunu düşüneceğim diye sizde durum nasıldı ayağının üstüne basıyor mıydı bebeğiniz 10.ayda oturdu yazmışsınız moral oldu bana inşallah bizimki de normaldir
snyck Maryyy 6bucuk ayligiz 3 dakka falan desteksiz oturuyor ama daha hıc dönmedi gelisimler farklı oluyor cocuklarda
Mdhaaa Maryyy benim kız dönmüyor. Oturmayı seviyor ama 😂her çocuk farklı oluyor. 9. Ayda oturan bile var
Yae_17 Mdhaaa benımde oğlum var 4 buçuk aylık hıc dönmüyor oturmak ıstıyor bende üzülüyordum dönmüyor dıye normal o zaman😊
Seydameva Maryyy 5.5 aylıktı ama her çocuğun gelişimi farklı mesela 10. Ayda emeklemeye başladı baya geç yani o yüzden endişelenmeyin 🥰
1elifinizz Maryyy benim bebeğim şuan 5 ay 21 günlük desteksiz 3 dakika oturabiliyor bol bol oturtun onu oturur vaziyette oyalayın oyuncaklarla
Farahzeynep Maryyy 5.5 ayda desteksiz oturdu, 2.5 aylıkken kalkmaya çalışıyordu. Bebeklerin gelişimi farklı olduğu için 8. Aya kadar normalmış 🙄
Deletedmom17 Kızım 4.ayını doldurdu doktorumuz destekli oturtmaya başlayabilirsin dedi yorumlara bakınca erken olmuyor mu ya zararı olur mu oturtsam ?
Mdhaaa Yae_17 7. Ayda dönmeyen var 😂bende çok üzülüyordum ama her bebek farklı işte 😂akışına bıraktım 😂