Betuly12 Bebeğim 7 aylık ama henüz basmıyor bastırmaya çalıştığım da ayaklarını yukarı kaldırıyor hiç basmak istemiyor yürüteçe koyuyorum 2-3 dakika onda da durmak istemiyor
Deryak52 Betuly12 Bacakları cansız mı çok geç basacak ozaman yinede fizik doktoruna göster net birşey söyler
Caglaa94 Betuly12 her bebeğin gelişimi farklıdır. Kendi kendine basmayan, basmak istemeyen bebeği bastırmaya çalışmamak gerek. Zamana bırakın kendi gelişim belirtisi gösterip deneyecektir zaten
1aysekaplan marinelife bende bilmiyodum normalde annemler söyledi ilk başta benim bebeğimde basmiyodu hiç ayağını bastırmadin mi dediler yooo dedim bastırcsn şimdiden dediler gerçekten bir iki bastirdikdsn sonra alıştı
marinelife 1aysekaplan benimki kendi basmak istiyor sürekli basıyor da ama ben erken diye bastırmıyordum doktoruna bir sorayım