Aslcmkk 5 buçuk aylıkken sünnet yaptırdık biz de. Sünnet sonrası ilk çişini yaparken biraz ağlıyor öncelikle. Bir de 3-4 saat sonra anestezi etkisi geçince huysuzlanmaya başlıyor. Ama ateş düşürücü verdiğinizde ağrısı azalıyor ve sakinleşiyor. İlk gün biraz zor evet ama inanın düşündüğünüz kadar değil bir kaç gün sonra bu kadar mıydı ya diye bile düşünüyorsunuz. Bizim doktorumuz ilk gün 4-6 saat arayla ateş düşürücü verin demişti huysuzlanmasını beklemeden verdim ben ve büyük huysuzlanmalar yaşamadım açıkçası. Bir de 1 numara büyük bez kullandık ve bezi sık değiştirip bol bol doktorun yazdığı kremi sürdük. 1 haftaya iyileşmişti.
Bu arada karton bardak, sünnet bezi, poşet gibi şeyler kesinlikle kullanmadık doktorumuz hiç önermedi. Bez zaten tampon görevi görecek kendi çişinde hızlıca iyileşecek demişti, öyle de oldu.