Minikminicik findikbrnlu0_ ben katiyordum 3saat içinde yemese bozuluyordu.isitincada iscak suyu kaynatip cezveye katardim biberonu içine katardm ılık oluyordu öyle
Oburiks findikbrnlu0_ doktor bize yenilmiş bir mama oda sıcaklığında 1 saat hiç yenilmemis mama oda sıcaklığında 3 saat yine aynı şekilde hiç yenilmemis bir mama buzdolabına 24 saat bekleyebilir demişti 🌺
findikbrnlu0_ Minikminicik ya ben habire boşuna atıyormuşm o zaman 1 saat dolunca😂 bende öyle yapiyim bundan sonra günah vallahi 😔
Minikminicik findikbrnlu0_ aynen artık fiyatlar ucuk almak zor. Allah’ım yardımcınız olsun inşallah 🤲
Merve1601 Yazdıklarını şok bir şekilde okuyorum ben maksimum yarım saat bekletiyorum sonra döküyorum çünkü berbat kokuyor 😳
Merve1601 findikbrnlu0_ mamanın sağlanabileceğini bilmiyordum hep döktüm dediğim givi yarım saat kalınca çok kötü kokuyor
findikbrnlu0_ Merve1601 bende internette falan okudum öyle yazıyordu burda yapan varmı diye sorayım dedim
[silindi] Bende bu başlık altında sorayım sorumu bir sakıncası yoksa: Bizde aptamil kullanıyoruz. Toz halinde buzdolabında muhafa ediyorum çünkü evim sıcak, dolaba koymazsam bozulur diye düşünüyorum. Sizler nasıl muhafaza ediyorsunuz?
findikbrnlu0_ [silindi] benimde evim sıcak bende dolaba koyuyorum genelde açıldıktan sonra dolaba koyuluyormuş ama
Merve1601 findikbrnlu0_ findikbrnlu0_ doktora sormakta fayda var bende soracam çünkü kokusu normal bi koku değil