Nur_Arslan Kızlar içimde hep bi kaygı durumu var .Sevdiğim bor şeyi yapacaksam bile kaygı içinde oluyorum ya şoyle olursa ya böyle olursa diye.Guzel bir durumu bile kaygılı düşüncelerimle mutluluğunu yaşayamıyorum .Böyle olan varmi sizce nasıl aşarim
whiteblack Nur_Arslan ben tedavi görüyorum psikolojik anksiyete bozukluğu var ilaç desteği de alıyorum iyi geliyor şu an ama bazen hemen kötü bişe olacakmış hissi kaplıyor vücuduma yansıyor hemen ilacı içmezsem baş ağrısı dönmesi oluyor inş bi an önce geçer 🌸çok zor bişe biliyorum yaşadığım için istersen bi git psikolog a
Eyllebr Nur_Arslan ben aynı bende var o trafiğe flan cıkınca eşimle sanki o arabalar üstüne üstüne gelıyor en kötüsünü düşünüyorum herseyın şişmek çakması faln hep korkuyorum deprem yaşadım birde vardı şimdi iki katına çıktı düşünceler
Demett_k Nur_Arslan bende böyleyim. Sevdiklerimi kaybetme korkusu yada hasta olacaklar korkusu. Annem şuram ağrıyo dese sanki kötü bi hastalık çıkacakmış gibi endişe ediyorum. Ya da çocuklarımla ilgilide aynı. Ve günlerce beni yiyip bitiriyo. Anlatılmaz gerçekten çok kötü. Nasıl kurtulurum bilmiyorum. Rahat olmak aklıma bişey getirmek istemezdim. Bide ben internetten de hastalık çok arştırıyorum. Buda çok kötü😭😭😭😭
whiteblack Nur_Arslan emzirirken kullanabilecek ilaçlar var ben düşük dozda kullandım bi sıkıntı olmadı şükür bnce bi an önce gidin doktora