bambiii Merhaba hanımlar , kızım uyurken cok terliyor ve odası inanılmaz sıcak oluyor bu yüzden sürekli uyanıyor. Klima takabileceğim yer yok odasında , tavan vantilatörü sağlıklı mı veya sizin çözüm bulduğunuz gördüğünğz bir alet var mı ? :)
Uras10 bambiii odasına yakın bi odanın camını açarak serinletebilirsiniz onunda odasının kapısını açık tutarak ama dikkat edin sabaha Karşı soguk oluyor üşüyebilir yani bizim burası öyle sabaha Karşı soguk oluyor
Kubra0134 Seyyar klimalar var himm şöyle soleyim eskiden aygazla kullanılan tekerlekli sobalar vardı tüplü soba denirdi o cnm tekerlekli istediğin odada kullanma sansin var bı araştırın trendyolda var diye hatırlıyorum resim yüklemeyi bilmiyorum bilsem atardım size