My00 Hanımlar bi özet geçer misiniz nedir nasıldır bu uyku eğitimi kaç paradır bebeğim uyumuyooorr çıldırmak üzereyim
Selamcanim My00 öncelikle sabırlar diliyorum. Dört ay atağında bebeğiniz. Eğitimi değil öğretenin kucağına verseniz de uyumayacağı varsa uyumaz. Zorlu bir süreç biliyorum. Ama geçecek. Bu ayda eğitim alsanız da başa dönersiniz bilginiz olsun.
My00 Selamcanim teşekkür ederim evet atak dönemindeyiz sabrım kaldı mı bilmiyorum kızmam kendime yetersiz hissediyorum çok yoruldum