mavikalpefe124 ne zaman doğum yaptınız bende aynı durumdayım ama ben doğum yapalı 3 sene oldu. Minyonum zaten 48 le hamile kaldım 60 la doğuma girdim. Uzun bir süre 52 nin altına düşemedim bi ara 55 lere çıktım ki 155 cm biri için biraz fazlaydı 😂 ama şubatta corona oldum iştah kapanması yaşadım bir müddet ve 47 kiloya düştüm alamıyorum iştahım da sevdiğim şeylere var sevmediğim şeylere yok değişik bi durumdayım. Kilo almak istiyorum alamıyorum başka bi rahatsızlığım mı var dedim doktora gittim kilo veriyorum diye kan testlerimi istedi herşey normaldi çok şükür bişey olsa çıkardı herhalde bilemiyorum kafama çok takıyorum bende