1 ay 14 günlüğüz . Geceleri zaten en az 3teb önce uyku yok .smdi birde gündüz eklendi kafayı yicem öğlen 12den beri salla emzir salla emzir çok yoruldum salladigim sürece uyuyor ama drdugum gibi uyanıyor .emerken biraz emiyor snra basliyir ağlamaya,diğer gogsumu veriyorum yine aynı şekilde biraz emip bırakıp ağlamaya başlıyor öğlen yine iyidi emerken aglamiyrdu emiyordu ama uyumuyordu aglamiyordu da ama akşam 8den beri durmuyor da çok yoruldum ya . doymuyor desen kilo alımı bez sayısı da iyi bı yeri mi ağrıyor anlamadım ki ya gazda çıkarıyor