Minikask35 Kaptan03 hep anneciydik ama bu ara aşırı düşkün tuvalete bile giremiyorum gorus mesafesinde olmayınca anne anne diye ağlamaya basliyor
Kaptan03 Minikask35 aynen bende öyleyim emziriyorum acaba ondanmi yoksa gelişiminin parçasımi anlamadım 😅
Kaptan03 babamiza gitmiyoruz çok nadir oda kırktakla atıyor eşim 😅🙂sürekli anne annem anne annem bensiz çıkmıyor biryere