Iscan Sizinde bu dönemde oldu mu bir sorun mu acaba bende stresli oldugumda gıcırdatırım hala çocukken daha çoktu benden mi geçti acaba
Nursena0606 Iscan oğlum dişi çıkmaya başladıktan sonra hep yaptı. Şimdi ara ara yapıyor. Normal sanıyordum.
Derinsu34 Iscan kızımda 1 haftadır yapıyor. 23 aylık olacağız. Azı dişleri çıkabilir diye düşünüyorum. Ama kontrole gittiğimizde sorarız.
lyl0742 Iscan 18 aylık doktoruna geçen gün kontrolde sordum stresli dönemler de yaparlar genelde strese girince dedi diş çıkarmayla ilgili değil dedi unutturmaya çalışıyorum yapmaya başladığı an ilgisini dağıtmak için uğraşıyorum
Minikask35 Iscan 19 aylık bizimkide yapıyor çok sinir bozucu yapma deyince daha çok yapıyor o yüzden görmezden gelmeye calisiyorum
Iscan Nursena0606 yanı çok normal gıbı gelmedı kendımden bilşyorum streslı zor gunler geçirırsem gıcırdatyorum bır sorun mu var dıye düşünmeye başladım
[silindi] Benim Kızım da 20 aylık oda yapıyor arkadaşımın bebeği de bu dönemde yapmış sonra bırakmış bence diş çıkardığı için kaşımak gibi oluyır