MikizZ Bebeklerim 3 aylık olacak ve neredeyse hiç anne sütü almadılar. Pompa araştırıyorum uygun fiyatlı memnun olduğunuz öneriniz var mı. Sütüm bitmiş neredeyse sadece bir damla geliyor
edafmo MikizZ lansinoh elektrikli tekli kullanıyorum çok çok memnunum. Uygun fiyatlı olarak kiwi kullandı ablam o da memnundu
Sevoinci MikizZ ben manuel kullanıyordum da hiç rahat olmuyor ebebek in kendi markasını aldım elektrikli çok memnunum
Candanes MikizZ lansinoh manuel kullandım ama çok zor oluyor bir süre sonra . Kesinlikle elektrikli alın ben de kiwi marka aldım fiyat performans ürünü çok memnun kaldım
MikizZ Huriadaveannesi elle yapmak çok zor oluyor mu gücünüz yetiyor mu ve kaç saatte bir yapıyorsunuz
MikizZ Huriadaveannesi sipariş verdim inşallah çok güzel şekilde olur önerileriniz için teşekkür ederim
mrv26 MikizZ mochinin manuelini almıştım ama hiç memnun kalmadım manuelden mastit olmuştum sonrasında elektrikli işimi gördü. E bebeğin kendi markasını aldım çok da memnun kaldım çekim gücü falan oldukça iyi öneririm
Babyboyss Lansinoh tekli olan ile 3 saatte bir her iki göğsümden sağım yarımşar saat sağım yapıyordum Çok memnun kalmıştım ve baya da sütüm artmıştı
Huriadaveannesi MikizZ biz teşekkür ederiz deneyiminizi bizimlede paylaşın lütfen bende yarın alacağım sağlık ocağına danışarak
Keremikobayky MikizZ bence en güzeli 2 ay madela kiralayın güçlü çekişiyle sütü getirsin sonra sütünüz gelince ev tipi alırsınız
MikizZ Keremikobayky haklısınız manuel pompa aldım sütüm neredeyse bitmişti bir damla bile akmıyordu. Sütümün kesilmesini engelledi memeyi uyararak ama memede olan 10/20 damlayı çekemiyor gücü yetmiyor. Medela kiralayacağım