Deryamaysa 3 ay önce ameliyat oldum ve tatlı tatlı kaşınıyor sadece sağ kısmı? Ağrı yok.. acaba kıl çıktığı için mi? Normal mi arkadaşlar ?
mavikelebek_ Deryamaysa 7 ay önce doğum yaptım kaşınmalar devam, kılla ilgili de olabilir terle ilgili de olabilir iyileşmeyle ilgili de olabilir ama sorun olmaz
Deryak52 Deryamaysa Benim orda kıl çıkmıyor artık uyuşukluk var halen 11 ay oldu kaşıntı artık yok zamanla geçiyor
Mcnnm7 Deryamaysa bende sezeryan oldum 21 günümüzdeyiz sol tarafımda çizgisinde şişlik var neden acaba ?