Merhaba arkadaşlar benim oğlum 10 aylık ve pzt günü sünneti var kv.kb hepsi diyir şimdi yapma durmuyor hareketli hemen iyileşmez bende tam tersi çabuk iyileşir diyorum ama birazda korkuyirum hemen iyileşmez diye.bu arada pzt annem babam gelcekler bizim yanımıza annemin ameliyatı var.tömür ameliyatı var ne yapacağımı şaşırdım bı akıl verirmisin sünnet hemen iyileşir mi kaç günde kendi düzenine girer