kolonyalimendil Bebeğim 6 ay 22 günlük sallanmadan uyumuyor artık yavaş yavaş bıraktırmak istiyorum bugün sabah eşimle aramızda uyutacaktım denedim uyuyacaktı ama eşim horlamaya başlayınca negatif oldu😂
Nazlimu_ kolonyalimendil kızım 1 yaşında. Uyku eğitimi alıcaz. Bende sallayarak uyutuyorum. Tavsiyem biran önce bıraktırın ne kadar küçük o kadar iyi. Salla dur yöntemini deneyebilirsiniz
buglemss kolonyalimendil ben 7 aylıkken bıraktım uyku eğitimi aldım tabi şimdi düzen diye bir şey kalmadı 8.ay atağı galiba birde hem hastalık hem diş baya kötü geçiyor maşallah dedim iki gün sürdü bir daha içimden bile geçirmeyeceğim iyi diye
kolonyalimendil Gamzeweylul nasıl bıraktınız 🥲 ya ben yatak siparişi verdim hem onu bekliyorum hemde haftaya sünnet olacak onu da atlatalım başlamayı düşünüyorum 😂
kolonyalimendil -Sonayyy- ya çok fazla destek ile uyuyor önce sallanmayı bırakmak lazım 😂 sünnet sonrası atlatalım bu şekilde deneyeceğim inşallah bide yatak aldık oda gelsin yanına uzanıp denemeye başlayayım diyorum
kolonyalimendil Nazlimu_ evet bende çok fazla ilerlemeden bu aylarda bıraktırmak istiyorum bide çok fazla destekli uyuyor deprem den önce kendi uyurdu ama deprem yer değişikliği filan uyuyamadı emzik uyku arkadaşı piş piş sesi sallanmak hepsi var🥲
kolonyalimendil Nazlimu_ başka yere gittiğimizde sorun oluyor zamanla hepsini bitirmeyi düşünüyorum inşallah 😂
kolonyalimendil buglemss ben uyuduğu gecelerde bile uyumadı diye söyleniyorum hep 😂 akıllandım bu konuda dursa bile bebeğim durmuyor diyorum 😂