DurriMeknun_ uydurma laflarla annenin aklını karıştırmayın !! Ne kadar ayıp ya?
Ben eczacıyım kaç tane bilimsel makale okudum yok öyle bir şey aksine Tandem emzirme yapılıyor, doğada hangi anne hamileyim diye bebeğini sütten kesmiş eski zamanlarda? O zamanlar bilim de yoktu, teknoloji de yoktu ama hacı hoca da yoktu. Yani çoook önceki çağlardan bahsediyorum.
Cevap da burda yatıyor işte; anneliğin temeli iç güdüdür. Böyle yalan yanlış şeylerle insanların aklını bulandırmayın. Haa varsa ispatınız, kanıtlanmış bir çalışma, araştırma, sonuö vs. Paylaşın da tüm tıp camiası aydınlansın!