AngelMotherr zaten iki aylık kontrol okuyor biz gittiğimizde hemonjiom olduğunu öğrendik Allah kimseye dermansız dert vermesin çok zor günler geçirdik gözünün altında o büyüdükçe astıgmat olduğunu da öğrendik hemonjiom baskı yapıyor o yüzden çıktı sandık ama doktorumuz doğuştan olduğunu söyledi ve gittik bundan 5 ay önce 3.25 çıktı dedi suan küçük olduğu için uzakla alakası olmadığı için vermiyorum gözlük ama 5 ay sonra yükselirse o rakam vericem mecbur dedi gittiğimi de yükselmişti ve gözlük yazdı çok ağladım ama elimden gelen biley yok malesef bizde gözlük kullanmaya başladık bu şekilde