Aysee__34 açıkçası emzirmeye dönmenin yollarını aramak lazkm bence.. çünkü vücudunuz süt üretiyor ama dağıtamıyor aslında bir emzirme danışmanı ile mutlaka görüşmenizi tavsiye ederim. Bebek izlemi yapan bir pediatrist şek de kilo takibine başlayabilirsiniz veya bunu yapmazsanız sadece emzirme danışmanlığı alın asm’ye gidip bebeğinizi düzenli tartın orada ama mutlaka çıplak tartın. Benim de bebeğim doğum kilosu un altına düştü mama desteği aldık ama gerçekten düzenli aldık, fazla almadık ve bir hafta gibi bir sürede sütümü geri kazandım. Şiddetle tavsiye ederim