İyi akşamlar sevgili anneler. Oğlum 6 aylık ve neredeyse 2 aydır burnunda geçmeyen bi hırıltı var. Bazen azalıyor bazen artıyor ama asla bitmiyor. Doktorumuza soruyorum her muayenede tıkalı diyip açtırıyor acilde ama yine de çözüm olmuyor. Evde de açıyoruz zaten sürekli. Bi akrabamıza mesaj yoluyla sorduk alerjik olabilir dedi bi damla önerdi onu kullandık hafifletti sanki biraz ama o da tamamen kesmedi. Geceleri özellikle daha belirgin oluyor. Sanki horlar gibi uyuyor yavrum ☹️ Iğdırda yaşıyoruz havası pis yollar hep toz toprak. Bu etkili oluyor mudur sizce? Tecrübeli annelerimden fikir bekliyorum 🤦🏻♀️ne yapmalıyım?