Özel muayenehanesi olan bi çocuk doktoruna gitmiştim yürüme gecikmesi var diye ayın başında. Doktor ayın sonunda bi daha kontrole gelin bi bakalım yürüme hızına demişti. Yarın gideceğim ama tekrar ücret öder miyim yoksa bu kontrol olduğu için ücretsiz mi olur hanımlar ?