Kızlar benim bebeğimin bağırsaklaeı çok tembel sürekli kabız oluyor gazı çok oluyor şişkinlik yapıyor hazımsızlık sorunu yaşıyor kaç defa doktorada götürdüm bağırsak düzenleyici yazıp gönderiyor ama yinede çare olmuyor bu durumu yaşayanınız varmı lütfen bilgisi olan yardımcı olabilirmi lütfen ne gecem var ne gündüzüm oda maf oldu bende cidden çok yıprandm artk 1 yıl 4 aylık bu arada