Mehtap08 Bideli_anne o muhakkak da hemen gidebilecek miyiz diye sordum… 20 sinde kapanacakmış 23 ünde ilişik kesiliyor 3 güne açıklanmaz herhalde
Bideli_anne Mehtap08 lojman belli olsa bile doguda ki personel ilişkiyi sizden sonra kesiyor o yüzden zor
Mehtap08 Bideli_anne onlara erken çıkın deniyor lojmandan öyle düzensizlik yok yani 23 ünde çıkmış olacaklar
Mehtap08 Bideli_anne ilişik kesmeyle lojmandan çıkma farklı oluyor… Lojman erken boşaltılıyor Haziran
Bideli_anne Mehtap08 hayır yanlış biliyorsunuz dogudayım kimse gecen yıl erken boşaltmadı ilişki kesti gitti
Mehtap08 Bideli_anne bize öyle söylendi ama mazeret bildirip uzatabiliyormuşlar siz öyle diyorsanız bidaha bi sorayım
Mehtap08 Bideli_anne evet öyleymiş evini erken götüren olursa öyle oluyormuş yada boş daire çıktıysa hemen gidilebilirmiş tam aktaramamış bana