Şöyle başlayım bebeğim 10 ay 14 günlük
17 mayısta farklı bir şekilde diyet açtım bu beşinci açışımdı tabi, direk koyun yoğurdu verdim miktarını arttırarak 10 gün şükür birşey olmadı ardından inek yoğurduda verdim ondada birşey olmadı çarşambadan beride lor peyniri yemeye başladı şükür iyi yanı herhangi bir vücut veya bağırsak tepkimiz olmadı, daha önceki başarısız açmalara göre sizce alerjimiz geçmiş olabilir mi ?
Bu ay sonu mama raporumuz bitiyor doktorada gitme imkanım yok şehir değiştirdim eğer zaten rahat gidersek raporlu mamamız bitince normal mamaya geçerim.