İyi akşamlar kizlar ikinci doğumumu yapali daha 4 gün oldu bu illet sıkıntıyı tekrar yaşamaya başladım sürekli ağlıyorum içim içime sığmıyor 4 yaşında oğlum var kendimi ona karşı çok suçlu hissediyorum sanki benden uzaklasiyor gibi 4 gündür düzgün ilgilenemiyorum onunla çok canimi acıtıyor bu durumu halbuki ikinci cocuk isteyerek oldu ama kabullenemiyorum bebegime bakip bakip ağlıyorum sucu neydi diye çok kötü durumdayim piskolojim berbat durum da hiç bişey yapmak istemiyorum bu psikolojiden nasil kurtulucam ne yapicam bilmiyorum şuan bunlari yazarken bile ağlıyorum hayattan kopmuş gibiyim Allahm yardim et 😭ilk dogumumda da yaşadım bu sendromu şuan da daha fazlasıyla yasiyor gibiyim ne yapicam ben.