Arkadaşlar 1 yaşına kadar esimle birlikte baktık kızıma. Kirkimiz cikana kadar ailelerimiz destek vardı. Bikac seferde esimin gorevi dolayisiyla anneannede kaldigimiz oldu. Eylulde işe başlayacagım. Endiseliyim. Bana cok duskun ve bu beni korkutuyor ya ben isteyken bu durum psikolojisini etkilerse, gelisimi şuanda olmasi gerektigi gibi ilerlerken ya ben işe baslayinca gerileme olursa diye evhamlanıyorum. Tecrubelerinize ihtiyacim var. Bu arada eşim hep gece calisiyor. Ben gunduz calisacagim. Sabah beni tramvaya biraktiktan sonra bebisle birlikte anneme veya kendi annesine gidecek orada biraz oglen 2 ye kadar falan uyuyacak ve kalkinca oda kizimiza bakmak icin yardimci olacak. Bu bi nebze icimi rahatlatiyor.