Kbra89 Arkadaşlar 3,5 ay önce sezaryen oldum ilk adetimi geçen ay gördüm normalden daha yoğundu bu ay da yine yoğun oldu fakat hamilelikten önce 6 7gün sürerdi şuan lekelenme şeklinde 10. Gün oldu normal mi acaba
Deletedmom115 Kbra89 Çok normal bende ilk olduğum zaman çok tedirgin oldum bu kadar fazla olduğu için. Benimde 1 hafta maksimum olurdu 17 ay oldu hala tam bitmesi 10 günü buluyor.
Kubra966 Kbra89 bende normal adet gibi değilde lekelenme şeklinde oluyorum çok az oluyorum hiç adet gibi değil böyle olması normal mi hiç bilmiyorum normalde adetim düzensizdi şimdi daha çok düzensiz böyle az lekelenme gibi olunca hamilelik şüphesi geliyor insanın aklına.
Kbra89 Kubra966 reglinin son günlerine doğru lekelenme şeklinde bnm ki ilk günler normal sizin ilk günler de mi lekelenme şeklinde oluyor
Kubra966 Kbra89 bende yarın test yapacağım, gerçi ilk hamileliğimde testte evine türlü çıkmamıştı ve 61 gün üzerine hamile olduğumu öğrenmiştim kan testinde çıkmıştı , şimdi bu lekelenme gibi beni şüphelendirmiyor değil açıkcası.
NilD Deletedmom115 birazcık bile mi 😞 bi bakın oralarda giden kilolar vardır belki görmemişsinizdir 💩
Kubra966 Kbra89 teşekkür ederim kimsenin bir bilgisi yok sanırım kimse bir şey demedi. Bakalım artık rabbim büyüktür.