Bebeğim önceden 18.30 en geç 19.30 da uyurdu. Şimdilerde o saat 20.30 yada 21 oldu. 2.30 da uyumaya başladığından beri gece uykusunun 1. Saatinde uyanıyor. Pışpışlayıp uykusuna geri döndürüyorum. Bunun sebebi ne olabilir acaba bir fikri olan var mı? Eski saatine geri döndüremiyorum çünkü gündüz uykusunu en az 4 kez yapıyor. Uyanık kalma süresi de çok dengesiz oldu bu aralar 1 saat olduğu da oluyor 4 saat olduğu da. Ama bir şekilde gece uykusunu 20.30 a denk getiriyor.