Gokcemiraym Mavsnz06 babasıyla gidiyoruz genelde yakama yapışmıyor ama evde tek başımızayken sürekli sarılmak istiyor,bir yere kalksam gözü üstümde ayrılık kaygısı başladı sanırım
Catlakbiranne Mavsnz06 Gidiceğimiz yere bağlı Ben keyif yapıyorsam yapışır genelde birde yürüdüğü için daha zor oluyor