KıZlar tüp bebeğe başlayan ya da on baslama yapan var mı?
Nur159 bende tüp bebek ile hamile kaldım Rabbim yardımcınız olsun inşaAllah
Benım kızım var çok şükür elımde ilaç kaldı onu bırıne vereyım dıyprum varsa ihtıyacı olan