Tgbaondrr Merhabalar, yarın akşam kız kardeşimin düğünü var. 77 günlük bebeğimle düğünde rahat zaman geçirebilmek için verebilceğiniz tavsiyeler var mıdır
Marianne Tgbaondrr arkadaşım 2 aylık bebişile gelmişti düğünüme. Bebek arabası alın mutlaka ve öncesinden bol bol emzirin, göğüs pedi alın yanınıza, kalanları standart.
mel1900 Tgbaondrr KESİNLİKLE RAHAT BİR KIYAFET GİYİNİN.BEBEK ARABASIYLA GİDİN BEN İKİ AYLIK BEBEĞİMLE GİTTİM. YANIMA SÜT ALDIM, BU KADAR. ZATEN DÜĞÜN KALABALIK OLACAĞI İÇİN BEBEĞİ PİŞPİŞLEYİP İDARE EDECEK BİRİLERİ MUTLAKA OLUR YANINIZDA.
icidisibiranne 2 aylıktı düğüne katıldığımda mutlaka bebek arabası ve eğer emziriyorsanız emzirme önlüğü. Tabi sağım da yapabilirsiniz. İlla yakınlarınızdan bakan çıkar düğün esnasında öyle daha rahat edersiniz
Tgbaondrr Bebek arabasını ve eşyalarını şimdiden hazırladım. Gelin odasında emziririm diye düşünüyorum. Normalde bebek arabasında hemen uyuyor ama tedirgin oldum yine de o yüzden sormak istedim