Merhabalar şuan bu halde bebeğim hatta bende fotoğraf yükleyip sizin gibi konu acicaktim 1 yaşına yeni girdi daha 1 yaş aşılarını olmadık ama bütün vücudu böyle kızıl hastaligindan korkuyorum dilindede de çilek dil gibi beyAZ AMA UCU KİRMİZİ ve benek benek yarın doktora götüreceğim