HaticeY hayır canım benim oğlumun reflüsü vardı 4 aya kadar belki devam etti kusmasi sadece anne sütü alıyordu arkasindan bir kusuyordu ağzından burnundan bi kaç saniye nefessiz kalıyordu uyurken dahi emzirirken dahi çocuğum kucağımda nefessiz kalıp mosmor oluyordu zamanla büyüdük ce çok şükür geçti. O kadar kotu birşey ki o anı yasayan bilir..