Arkadaşlar Mayıs’ta kiramizi 1000 liradan 3000e çıkarttı ev sahibi eşim konusaeak 2700 de anlaştılar ve nasıl anlaştılar derseniz temmuz da zam gelince maaşa 3000 den ödersin diye anlaştılar ama benim kafam karıştı şimdi %25 ten sonra koyamiyorlar ya bu nedir ne değildir bilen Biri anlatabilir mi ya şimdi maaş artınca 3000 e tamam demek olur mu olmaz mı mahkemeye bile verilebiliyormus hak aramak için bir de bankadan odedigimiz dekontlar kanıt olur mu mesela sözleşme yok da umarım anlatabildim kendimi teşekkürler 😊