Emreninannesi- ben kullanıyorum memnunum. Evet belden bağlanıyor ama önünde bez parçası var. Kemeri içinden geçirip bağlıyorsun, öne kayma olmuyo. Kızım 22 aylık kalkmaya çalışıyo bazen kalkamıyor. Omuzdan olması bence rahat olmaz. Mesela bebek arabasında durmuyor çünkü öne arkaya istediği gibi hareket edemiyor kemerden dolayı. Ama bunda öyle bi sorun yok. Bide bu bisikletin güzelliği oturma kısmı bisiklet selesi gibi değil. Diğerleri sele gibi olduğu için uzun oturmalrda yorar bacakları ağrır diye bunu tercih ettim, koltuk gibi olduğu için rahat olduğunu düşünüyorum