Hanımlar dün eczanede kızımın kulaklarını deldirdim başımdan geçenleri size anlatmak istiyorum. Eczaneye gitmeden önce internetten baya bi arastirdim sprey sıkıp kulak deliyolardi. Bende bi cesaret karar verdim kızımı aldım gittim eczaneye orda çalışan genç bir kız vard gittigimde once kalemle nereyi delicegini belirledi sonra kızımı tuttum kıbırdamaması için ilk kupesini taktı o an aklıma sprey geldi bende tepki gosterdim neden sprey sikmadiniz hemen küpeyi taktınız dedim.Kız da spreysiz yaptıklarını hatta daha küçük bebeklere bile sprey sıkmadıklarini spreyin hicbir faydası olmadığını söyledi. Bende kabul etmedim diger kulağına sprey sıktırdım.Bu sefer arka taraftan eczacı bir kadın geldi bende dedim herhalde gelip kızımı susturucak güzelce ikna edip küpeyi takicak sandim. Bu arada kızım aşırı derecede agliyodu neyse geldi kızın elinden tabancayı aldı kızımın kollarını bacaklarını böyle sinirli bir şekilde tuttu bacaginin arasina koy bacaklarını felan dedi sinirli sinirli kafasını ittiriyo küpeyi takmak için ben neye ugradigimi şaşırdım. İkinci küpeyi de taktı kızımı kucağıma aldim biraz sarildim bebek arabasina koydum bu sefer kadın döndü arkasını yüksek bir sesle neden agliyosun agrimiyor yalan söylüyorsun aglama diye azarladı kızımı.bi taraftan kızım çok agliyodu bi taraftan bu kadının ses tonu hareketleri yüzünden elim ayagim titremeye başladı parasını ödedim çıktım hemen ordan kızımı susturmak için ama çok pişmanım keşke sustursaydim ağzının payını verseydim o kadının hakkımı helal etmiyorum çok araştırdım internette çocuklara güler yüzle yaklasiyorlar korkutmuyorlar bu kadın yüzünden dünden beridir kızım durup durup anne ben cok korkuyorum kupeden diyor 😢