Her bebek çok farklı benim ilk kızım da öyleydi büyüttüm ama ne çektm bütün zorlukları yaşadm. 2.biraz daha uysaldı en azından emerek uyuyordu. Emerken uyuyorsa bi süre o şeklde dalmasını bekleyn öyle yatırın. Şimdi bebeğim 2 aylık daha da uysal 🤭🤲emzik veriyorm uykuya geçişini Kolaylaştırıyor. Allah kolaylık versin ama hepsi geçeçek sabır 💜🌸