Anne-canan Ben çalışmıyorum. Çok yakın arkadaşım çalışıyor. Arıza tespitte çalışıyor. Mesaili sistemleri var. 8-4 4-12 12-8 çalışıyor. Bilgisayar başında sinyal üzerine arızayı tespit edip ekip yönlendiriyor. Öyle çok sıkı değil ama. Mesela 4-12 çalıştığı bir saat diliminde işi erken bittiyse bazen 10da falan çıkıp yanımıza geliyor. Veya kahvaltıya gittiysek uğruyor kahvaltısını yapıp geri dönüyor. Maaşını hiç sormadım açıkçası. Ama yaşam standardını düşünürsem iyi durumda. Ama evli ve çocuklu bir ailede nasıl olurdu bilemem. Şuan kira ödemiyor, lüks diyebileceğimiz bir arabası var.