Bu fıtık oldum lafına ne kadar gülsemde başıma geldi 😅 20 güne yakındır müthiş bir bel ağrım vardı dayanamayıp en sonunda doktora gittim ve MR çekildim ufak bir fıtığım varmış. Doktor dikkat etmeyle ve egzersizle geçebileceğini söyledi. Ne kadar dikkat etsemde bebeğimin olması, onun bakımı, evin işi derken akşama doğru yine şiddetleniyor ağrım. Bunu yaşayıp çözüm bulabilen var mı? Emzirdiğim için ağrı kesici parol dışında bir ilaç veremedi doktor. Ve bu şiddetli ağrı daha ne kadar sürecek? Yaşam kalitem %85 azaldı resmen 🤯