Lunaaaaa Kızlar önlem amaçlı ilaç kullanmam gerekiyor uyuz için, emzirirken bu ilacı kullanan oldu mu bi sıkıntı yaratır mı ?
ZH3418 Lunaaaaa ben kullandım canım bi sıkıntı olmadı göğüs ucuna sürmedim ama sürmek gereklimiydi bilmiyorum ama sürmedim orası hariç bütün vicuda
Lunaaaaa ZH3418 iyi geldi mi peki ? Bulaşmış olma ihtimali çok yüksekte bu ilaç için iyi yorumlar okumuştum
ZH3418 Lunaaaaa açıkcası bizde bişey yoktu kızımda belirtiler vardı bişeyler çıkmıştı vğcudunda ona da pembe kutu olanı kullandık bizde bi belirti yoktu ama kullandık yinede belirti olmadıgı için bişey diyemiyorum ama kızım için iyi geldi ve şu sn piyasada en iyi kremlerden diye duydum iyi gelecektir eminim iyi düşünün iyi olur
ZH3418 Lunaaaaa evet nerden geldi nasıl oldu diye kimden geldi düşünmekten kafam patlamıştı gerçekten
paralelevrendemutlu Lunaaaaa 32.haftamda önce göbeğimde sonra vücuduma yayılan bir kaşıntı başlamıştı iki tane doktora gittim ikiside uyuz dedi xabion vermişti bi faydasını görmedim çünkü uyuz değilmişim 37.haftada doğum yaptım bütün kaşıntılarım geçti
Lunaaaaa paralelevrendemutlu sizde yüksek ihtimalle kolestaz çıkmış olmalı, bende aynı şeyi yaşadım ☺️