Sevval2314 Merhaba kızlar geçen hafta sol göğsümde ağrı ve kızarıklık ile uyandım, ılık duş sıcak kompress vs derken geçti ama sütün azaldığını hissediyorum. Bebeğimin o göğsü emme süresi de azaldı. Bu durumu yaşayan var mı neler yaptınız