yumosbaby Kızlar 2 aylık oğlumda su fıtığı çıktı önerebiliceğiniz çocuk cerrahi veya üroloji doktoru var mı ve siz bu durumda ne yaptınız nasıl tedavi oldu bebekleriniz
Melisaoguz yumosbaby bizimde var maalesef yeni öğrendik doktorumuz bize 2 yaşına kadar her ay takip edileceğini söyledi kendiliğinden geçebiliyormuş geçmezse 2 yaşından sonra ameliyat dedi bebeğim 2 ay 10 günlük
Betulszrr yumosbaby benim oğlumda da olmuştu ürolojiye göründük kendiliğinden geçer geçmezse cerrahi müdahale dedi biz sünnet düşünüyorduk şimdi yaptırmayın operasyon gerekirse birlikte sünnet ettirirsiniz dedi kendiliğinden geçti geçmiş olsun size de
Bebetonunannesi16 yumosbaby 4aylıkken geçti o geçmeden sünnet etmiyolar bizde onun geçmesini bekleyip sünnet ettirdik
Ege_eylul Biz kırkımız cıkķnca sünnet olduk suan 22 aylık ama hala gecmedi sünmetcimiz 3 yasına kadar cerrahi müdahale önermiyorum 3 yasından sonra gecmezse bakalim dedi
yumosbaby Ege_eylul herhangi bir ağrısı sızısı var mı var mı bu fıtığın küçük olduğu için ağrısı var mı anlayamıyorum