Esma1993 biodermanın atopick ciltler için olan kremini kullandım memnun kaldım ama doğal olmasını istedim hindistan cevizi yağı kullanıyorum o yüzden hem yumuşacık yapıyor hemde uzun süre cildini kurutmuyor ayrıca pişik olduğu zaman poposuna da sürüyorum ve pişikten eser kalmıyor tavsiye ederim 🌼