Merhaba arkadaşlar ailem kızım uykuya geçerken hep ağladığı için çocuk kakılmış diyorlar birşeyşer söylüyorlar tıbbi karşılığı ne bilmiyorum ama röntgen çekildiğinde hiç böyle birşey kemiklerinde sorun olduğunu söylemedi gazlı bir bebek bugün 4 aylık oldu fakat 37 haftalıkken doğdu ailem ikide bir koca karı işin eğli zeytinyağla ovduruluyor yok ölçüm yapıyor köyde bir kadın diyip duruyor kafayı yicem yok ablam da kakılmış onu o kadın düzeltmiş vs diyorlar kakılmak nedir yani bileniniz var mı onları nasıl ikna edebilirim deliricem benim de aklıma çomak sokuyorlar