smyya1 Kızlar oğlum 9 aylık yumurtalıklarının biri inmemiş doktor 1 yaşına kadar bekleyelim inmezse ameliyat gerektirir dedi bu sorunu yaşayanlar varmı
Sekeroglannn smyya1 Merhaba. Yeğenimde yaşadık bu durumu 4 yaşında tesadüfen doktor muayenesinde fark edildi. Hemen ameliyat ettirdik. Yumurtanın olduğu yerden küçük bi kesi atmışlardı. Korkulacak bi ameliyat değildi aslında sünnetle birlikte olunca zor olmuştu.
marsus smyya1 benim bebegimin de biri yukarıdaydi, doktor 1. Ay kontrolünde farketti. Ürolojiye yönlendirdi o da 6 ay sonra tekrar getirin kontrol edelim kendiliginden inebilir dedi inmezse de 1 yaşında ameliyat gerekir dedi. Bebegim henüz 2 aylik
smyya1 Sekeroglannn aslında bende sünnet için götürdüm doktora doktor eğer inmezse ikisini bir yapalım dedi ama korkuyorum inşallah iner bi an önce
Esrat2215 Benim bebeğinde vardı 2 gun önce ameliyat olduk sünnetle birlikte bi sıkıntı olmadı şimdilik şükür