Kızlar daha öncede burda rota aşısıyla ilgili post açmıştım ama bugün farkettim ki en geç 14. Haftaya kadar ilk dozu yaptırmamız gerekiyormuş bizde 14+3. Gündeyiz ya ben şimdi artık yaptıramazmıyım varmı 15 yada 16. Haftada yaptıran yada doktora gitsek yaparmı önümüzde hafta sonu🤦♀️