Oğlum 2 ay sonra 5 yaşına girecek. Sabaha karşı nöbet geçirdi. Kasıldı nefessiz kaldı moraradi ambulans çağırdık hastaneye gittik. Eeg emar kalp herşeye baktılar bişey çıkmadı. 5 gün yattık hastanede taburcu olduk. Aradan üç buçuk ay geçmişti ki yine oldu nöbet bu sefer ilkinden daha değişikti. Hastaneye gittik eeg çekildi hafif dalgalanma görüldü sol ön lob da. Epilepsi teşhisi konuldu keppra başladık. O kadar napcami bilmiuorum ki. Olup atlatan var mı yazarsaniz sevinirim