Komşularım sagolsunlar bebişime minicity den hediye almışlar olmadığı için değişime götürdüm bu ürünler bizim değil alamayız dediler tam dışarı çıkarken birde baktım ki ürünler orada... Aldım elime ürünü hani dedim yoktu terbiyesizlik yaptınız beni kandırdınız dedim üstelik de iftira attınız dedim başka yerden ürün alıp bizim hediye paketimize ve poşetimize koyulmuş diye o kadar sinirliyim ki şikayet etmek istiyorum ama nereye??? 😡